Webmasterbijeenkomsten

Webmasterbijeenkomsten

In september gaan we met elkaar kijken naar de mogelijkheden van de nieuwe websites. Eerder heb ik u gevraagd om feedback. ‘Waar wilt u meer over weten? Waar vindt u dat de bijeenkomsten over moeten gaan?’, vroeg ik u.

N.a.v. de reacties die ik heb gekregen zijn twee bijeenkomsten gepland:

Op donderdag 14 september om 13:00 uur zal er meer informatie worden gegeven via Teams (een videobelprogramma) over de hoofdpagina van uw site. We zullen het hebben over fotografie, het doel van uitgelichte items, welke agenda- en nieuwsberichten u op de hoofdpagina wilt tonen. Na deze korte cursus van een uur weet u wat de mogelijkheden zijn en kunt u uw site indelen zoals u zelf wilt. Na afloop is er een mogelijkheid om gegevens uit te wisselen en samen te werken.
Klik hier om u op te geven

Op maandag 18 september om 13:00 uur zal het gaan over de agenda. Hoe zorg je ervoor dat je de agenda op een goede manier vult? Welke categorieën maak je aan? En hoe kun je alleen de kerkdiensten zichtbaar krijgen?
Reserveer deze dag alvast in uw agenda, de opgavelink volgt binnenkort.

Bij voldoende animo zullen er meer bijeenkomsten worden gepland.

Werkt u voor de eerste keer met Teams? Lees dan dit artikel en download het alvast.